Víťaz
Cena Oskára Čepana
Archív
26. 11. 2024
Cez nekonečné momenty blednúcich snov ti noc o chvíľu predĺžim
11. 11. 2024
Rozhovory s laureátkami Ceny Oskára Čepana 2024 s Miroslavou Urbanovou pre artalk
26. 8. 2024
20. 8. 2024
Predstavenie tímu Ceny Oskára Čepana 2024
10. 6. 2024
“Označujú ma za renesančného človeka.” Tomáš Moravanský
3. 6. 2024
“Umenie nedokáže byť apolitické.” Kvet Nguyen
20. 5. 2024
“Jediné, na čo má zmysel tlačiť, je autentickosť výpovede.” Svetlana Fialová
7. 5. 2024
“ Zastávam kreativitu, ktorá je citlivá a angažovaná”. Paula Malinowska
19. 4. 2024
Cena Oskára Čepana 2024 pozná svojich laureátov a laureátky!
13. 4. 2024
POROTA - Erin Li
13. 4. 2024
12. 4. 2024
11. 4. 2024
19. 2. 2024
Predstavujeme vám ďalšiu členku poroty, ktorou je Erin Li. V porote Ceny Oskára Čepana je tiež po prvýkrát. Tešíme sa na spoluprácu!
Erin Li je kurátorkou v nadácii Delfina Foundation, kde vedie rezidenčné pobyty, výstavy a verejné programy. Jej súčasná kurátorská prax sa zameriava na živosť, od pouličného tanca a živého umenia, živej kultúry vo fermentácii až po transformáciu každodenných vzťahov, procesov a emócií do interdisciplinárnych umeleckých projektov.
Predtým, ako sa v roku 2023 pridala k tímu Delfina Foundation, pôsobila v Asymmetry Curatorial Fellow vo Whitechapel Gallery a ako rezidentka nadácie Delfina (jún - december 2022). Jej výskum pouličného tanca, respektíve fermentácie vyústil do Polyphonic Bodies čo bol večer v galérii Whitechapel, ktorý pozostával z performancií deklarujúcich premenlivosť identít, a do Polyphonic Bodies II, ochutnávke jedlej krajiny v Asymmetry Art Foundation, ktorú kurátorovala spolu s L. Sasha Gora. Erin bola súčasťou kurátorského tímu troch výstav v galérii Whitechapel: Action, Gesture, Performance: Feminism, the Body and Abstraction (2023); Action, Gesture, Paint: Women Artists and Global Abstraction 1940–70 (2023); a Out of the Margins: Performance in London’s Institutions 1990s – 2010s (2022).
Pred presťahovaním sa do Londýna pôsobila ako kurátorka v Tai Kwun Contemporary v Hongkongu, kde realizovala množstvo výstav súčasného umenia, rezidenčných programov a umeleckých podujatí vrátane kurátorstva výstavy Sipping Dreams (2023), emo gym (2022) a spolukurátorstva výstavy Trust & confusion: Tino Sehgal (2021) a The Unsung (2021). Pracovala aj ako umelecká manažérka v Duddell’s (Hongkong a Londýn) a projektová výskumníčka a koordinátorka rozvoja v Asia Art Archive (Hongkong). Erin je členkou AICA (Medzinárodná asociácia kritikov umenia). Jej publikované články vyšli v časopisoch Artforum a ArtReview.